Аватары и анимация на GIFr.ru

пʼятниця, 11 січня 2019 р.


Робота психолога з обдарованими дітьми

 




Цілі:

виявлення та підтримка здібних та обдарованих дітей, розкриття їх індивідуальності, розвиток цілісного світорозуміння, творчого та системного мислення;
• створення сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей в інтересах особистості, суспільства і держави.
Визначення своїх цілей почнемо з уточнення уявлень про обдарованість. Єдиної загальноприйнятої концепції обдарованості немає і на сучасному рівні розвитку науки бути не може, але разом з тим є безліч досить серйозних розробок, що проливають світло на багато сторін цього явища.
Різні моделі нових, часто оригінальних концептуальних рішень пропонуються багатьма дослідниками (Ю.Д. Бабаєва, Д.Б. Богоявленська, Э.Де Боно, Е Гонг,В.М. Дружинін, К. Клюге, А.М. Матюшкін, Р.М. Милгрем, Дж. Рензулли, В.І. Панов, С.М. Рис, А.І Севанков, Шадриков В.Д. та ін)
До числа найбільш популярних у світовій педагогіці сучасних теоретичних моделей обдарованості можна віднести концепцію, розроблену американським дослідником Дж. Рензулли, яку ми візьмемо за основу.

Відповідно до теорії Дж. Рензулли, обдарованість є поєднання трьох основних характеристик: інтелектуальних здібностей (перевищують середній рівень), креативності та наполегливості (мотивація, орієнтована на завдання). Крім цього, в його теоретичній моделі враховані знання (ерудиція) і сприятливе навколишнє середовище....далі


Немає коментарів:

Дописати коментар