Аватары и анимация на GIFr.ru

четвер, 11 лютого 2021 р.

 

 Що таке пасивна агресія ?

«Знову запізнився? Затори були чи собака захворів?» Пасивна агресія − це непряме виявлення злості, обурення, роздратування. Психологи кажуть, що за нею завжди стоять потреби, які не задовольнили, страх говорити про них відкрито або уявлення про те, що це погано. Проте агресія, яку ми приховуємо, рано чи пізно проявиться та завдасть ще більше шкоди. З’ясовуємо, як взаємодіяти з пасивно-агресивними людьми, що робити, якщо ви помітили це за собою, і розповідаємо, коли пасивна агресія допомагає зберегти стосунки.

 У гештальт-підході агресія сприймається не лише як форма виявлення злості, невдоволення та обурення, а як будь-яка енергія, спрямована на задоволення своєї потреби. Якщо я хочу яблуко, то підходжу й беру його зі столу − у розумінні гештальт-підходу це пряма агресія.

У культурі зафіксоване поняття пасивної агресії як непряме виявлення злості, коли я, наприклад, на когось серджуся, а замість того, щоби прямо сказати: «Ти мене дратуєш», я буду цій людині «цикати», виливати на неї каву та всіляко показуватиму, що вона мені не подобається. ...далі.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар